Air_born Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 VARFÖR LÅSER ALLA MINA TOPICS SIG?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Denna kommer nog också låsas... btw Blir mycket enklare om alla använder denna, http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28982 *Låst* Fel forum, obeskrivande titel, slarvigt skrivet.. urf. Den här tråden har gjorts många gånger, titta i Allmänt GTA-snack-forumet. Därför--- Redigerad 19 juni, 2005 av ZliPp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) *Reported* BTW, hoppas du blir hypernatad i någon vecka Redigerad 19 juni, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det är inte topicarna som låser sig utan det är modsen som låser topicarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 VARFÖR LÅSER ALLA MINA TOPICS SIG?? Kan vara av olika anledningar. Dålig topic titel. Onödiga topics. Men du, dom låser inte sig själva. Det är antingen en Admin Eller en Moderator som låser. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 VARFÖR LÅSER ALLA MINA TOPICS SIG?? Dina andra trådar låstes pga samma orsak som denna tråd kommer låsas för. De var onödiga och det fanns redan samma svar i andra topics. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) *Låst* Edit: Dahhhhh to late Redigerad 19 juni, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts