johle Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Fick just upp detta när jag spelade: http://www.lennefalk.com/other/gtasa_bugg.jpg Verkar lite flummigt? Sen trodde jag att man tappade ett område när det blev attackerat och man dog. Men det blir ju "bara" ljusare. Får man ta och ta kål på lite snubbar för att få det starkare grönt? Sen en annan grej. Texten där det står bilens eller områdets namn, det blir ju grönt ibland? Varför? Det är inte alltid i sina egna gröna områden så jag ser ingen direkt parallell? För övrigt hade jag respekt på fullt innan jag tog över området på bilden. Verkar skumt att mätaren skjuter i höjden bara... (Bugg?) Redigerad 19 juni, 2005 av johle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Fick just upp detta när jag spelade: http://www.lennefalk.com/other/gtasa_bugg.jpg Verkar lite flummigt? Sen trodde jag att man tappade ett område när det blev attackerat och man dog. Men det blir ju "bara" ljusare. Får man ta och ta kål på lite snubbar för att få det starkare grönt? Sen en annan grej. Texten där det står bilens eller områdets namn, det blir ju grönt ibland? Varför? Det är inte alltid i sina egna gröna områden så jag ser ingen direkt parallell? För övrigt hade jag respekt på fullt innan jag tog över området på bilden. Verkar skumt att mätaren skjuter i höjden bara... (Bugg?) Har ingen aning, men bra va de iaf.. Redigerad 19 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Mjo, även om har fullt med respekt så kan mätaren fortfarande öka. Hänt mig ett par gånger på PS2-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Mjo, även om har fullt med respekt så kan mätaren fortfarande öka. Hänt mig ett par gånger på PS2-versionen. Haha, men Seriöst.... Vilken miss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Blir så för mig oxå, tog över alla områden i los santos innan jag åkte ut i badlands. Så jag hade full respekt då, så de blir precis som på den bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Händer mig hela tiden! Som mest har den täckt hela övre delen av skärmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hade samma här, fast när jag kom till Badlands blev mätaren röd över hela det extra området istället, så nu är det normalt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Fick just upp detta när jag spelade: http://www.lennefalk.com/other/gtasa_bugg.jpg Verkar lite flummigt? Sen trodde jag att man tappade ett område när det blev attackerat och man dog. Men det blir ju "bara" ljusare. Får man ta och ta kål på lite snubbar för att få det starkare grönt? Sen en annan grej. Texten där det står bilens eller områdets namn, det blir ju grönt ibland? Varför? Det är inte alltid i sina egna gröna områden så jag ser ingen direkt parallell? För övrigt hade jag respekt på fullt innan jag tog över området på bilden. Verkar skumt att mätaren skjuter i höjden bara... (Bugg?) Offtopic:Har du fuskat mycket?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts