freddeo Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Så man ska sitta och hålla den framåt hela tiden? Det blir lite svårt för man måste ju styra och gasa också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Tror att man ska ta den högra spaken framåt. Jepp, man trycker fram högra spaken ett tag så "växlar" den upp. Du behöver bara hålla ett tag, så den "växlar", sen behöver du inte hålla mer. Redigerad 13 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Är de svårt o läsa va de står när man spelar? står ju precis hur man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddeo Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Men jag har redan gjort det uppdragen och jag hann inte läsa texten där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Men jag har redan gjort det uppdragen och jag hann inte läsa texten där. Det står väl i boken man fick med spelet med? Kanske inte, jag vet inte. Dessutom finns det många trådar kring det här redan, sök nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Jag tror att det är Num "2" och "5". det va inget fick just svar! skit i denn post ba (:!!! Redigerad 18 augusti, 2005 av Tha Orpanitsh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 det va inget fick just svart bajs! skit i denna påse bara Vad menar du med det där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Ja hatar det uppdraget ja kraschar jämt i vattnet för ja fattar inte hu man styr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag har spelat bf2 alldeles för mycket flyger man med hunter över area 69 då skjuter dom med raket pjäser då trycker jag på x precis hela tiden för på bf2 är x raket avstyrare störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts