Dompa Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hur gör man så Stridsflygplanet åker snabbt? håller på med missionet när man ska på båten o sen sno en...men den åker ju så sakta...som som att gå, fast i luften.. Ngn som vet hur man gör eller är den så fjantig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Man får ändra jet"strålen" så den är riktad bakåt, kommer dock inte ihåg vilka knapar man gör det på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Man får ändra jet"strålen" så den är riktad bakåt, kommer dock inte ihåg vilka knapar man gör det på Jag tror att det är Num "2" och "5". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Var det inte 2 och 8? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Var det inte 2 och 8? Nope.. Med 2 och 8 åker man upp och ner med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jowi Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 2 och 8 ändrar jetstrålen... W / S för hastighet... pilar för styrning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nope.. Med 2 och 8 åker man upp och ner med. Isåfall är mitt SA dampigt, för jag drar jetstrålen bakåt på 8 och nedåt på 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det beror la på hur man ställt in dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Isåfall är mitt SA dampigt, för jag drar jetstrålen bakåt på 8 och nedåt på 2 Mm, så är väl orginalinställningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Mm, så är väl orginalinställningen Mm, men varför skrev Anathema sina inställningar då? Den andra som fråga kanske har orginalinställninger på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trance_Nation Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Orginalinställningar: W: Gasar jettstrålen S: Stänger av jetstrålen Numpad8: Fäller jetstrålen bakot Numpad2: Fäller jetstrålen frammot Stora + knappen på numpad fäller in hjulen Hoppas de ska va till nån hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ojjj.. Sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag flyger med musen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag flyger med musen! Nej ucsh.. musen är för känslig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jackassrules Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Omg inställningarna på flygplanen o helisarna e ju helt fel! hah e ovan, har lirat för mkt battlefield ;O) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Omg inställningarna på flygplanen o helisarna e ju helt fel! hah e ovan, har lirat för mkt battlefield ;O) BattelFields helikopterstyrningar är super, synd att inte SA har samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Orginalinställningar: W: Gasar jettstrålen S: Stänger av jetstrålen Numpad8: Fäller jetstrålen bakot Numpad2: Fäller jetstrålen frammot Stora + knappen på numpad fäller in hjulen Hoppas de ska va till nån hjälp! På PS2 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Det var mycket lättare att styra alla helikoptrar och flyplan på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddeo Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Typ allt är lättare på PS2 (utom att sikta med typ sniper). Men hur riktar man jetmotorerna bakåt på PS2 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Tror att man ska ta den högra spaken framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts