_EmiL_ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Varför kan inte jag ladda ner det!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Asså, allvarligt, vad menar ni med vit CJ? För det första är han knappt vit, för det andra, vad faan spelar det för roll vilken färg på huden han har? :| 1. Jag menar vit hudfärg 2. Knappt vit? gämnför mellan bilden på min och din i spelet 3. Vad det spelar för roll? Tillräkligt stor för för att orka skinna om... efter som jag är "vit" känns det bättre att styra en gubbe som är "vit", bara så det är. Redigerad 19 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dompa Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Har lagt in filen o allt...men vad heter jeansen i spelet och vilken butik?? Redigerad 19 juni, 2005 av Dompa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Blue jeans från binco så här ser min cj ut nu.. hehe, von dutch och JL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dompa Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Ok hittade jeansen KalleR gime please! Räcker med ett e /A.A Redigerad 20 juni, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Blue jeans från binco så här ser min cj ut nu.. hehe, von dutch och JL Hahaha, Nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) My CJ is teh shizzle. Pic. Redigerad 20 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Var e den tröjan ner laddad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Var e den tröjan ner laddad Jag gjorde den.. Varför måste den vara nerladdad? Redigerad 20 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts