KalleR Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ett hastjobb som blev ok. Ger orginaljeansen en modernare look. Öppna player.img med imgtool, ersätt jeansdenim.txd med den nya!jeansdenim.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nice Med vilket prog ändra man kläderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Valfritt bildredigeringsprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det står att jag inte kan ta emot filen när jag laddar hem den??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Kan jag få skinnet också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Kan jag få skinnet också? Ladda ner det? Redigerad 19 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ladda ner det? Han menar förmodligen Vita CJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Han menar förmodligen Vita CJ. Ok? Han kan väll ändå ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ok? Han kan väll ändå ladda ner det? Ajo, ge mig länk så. Eller du kanske tycker jag ska hacka mig in i hans dator och ta det kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ajo, ge mig länk så. Eller du kanske tycker jag ska hacka mig in i hans dator och ta det kanske? Amen sluta nu va. Om du läser hans första inlägg så har du skinnet han har lagt upp där. En zip fil. Läs noga nästa gång istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Amen sluta nu va. Om du läser hans första inlägg så har du skinnet han har lagt upp där. En zip fil. Läs noga nästa gång istället. Du ska ju läsa noga! Han vill ha skinnet för att göra CJ vit. Moderator, suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Du ska ju läsa noga! Han vill ha skinnet för att göra CJ vit. Moderator, suck... Okej jag hade fel. Jag är inte mer än människa.Ber så hemskt mycket om ursäkt för alla som har tagit illa upp. Men nu ska du förklara vad du menar med "suck". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Okej jag hade fel. Jag är inte mer än människa.Ber så hemskt mycket om ursäkt för alla som har tagit illa upp. Men nu ska du förklara vad du menar med "suck". Han menar uttrycket "Suck" = Suckar. But hey, det är itne lätt att vara mod, man ska vara felfri Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Han menar uttrycket "Suck" = Suckar. But hey, det är itne lätt att vara mod, man ska vara felfri Jo dom flesta tror ju det. Men du, jag förstod att suck betyder att han suckar. Men varför suckar han?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jo dom flesta tror ju det. Men du, jag förstod att suck betyder att han suckar. Men varför suckar han?. För att du som moderator gjorde fel, det får ni inte göra! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 För att du som moderator gjorde fel, det får ni inte göra! hehe Då blir det galgen med det samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 För att du som moderator gjorde fel, det får ni inte göra! hehe Jo jag förstod också, men jag ville höra det från honom. Jaja. Men nu går vi ontopic igen annars låses tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Asså, allvarligt, vad menar ni med vit CJ? För det första är han knappt vit, för det andra, vad faan spelar det för roll vilken färg på huden han har? :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts