dabean Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Kollade på gtasanandreas.net att man skulle göra en drive by för att döda prästen i limon men hur gör man en drive by Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tryck på q eller e sen skjut!!! Du måste ha ett submachine gun eller en en "mini machine gun??" LOL?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 för att döda prästen i limon Präst?. Jizzy har typ samma yrke som mitt namn om inte jag minns helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dabean Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Aha tackar ...e lite vilse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Men Prästen som man ska skjuta i ett uppdrag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Men Prästen som man ska skjuta i ett uppdrag!! Jaha oj, jag tror många fattar att det vart lite spoiler där. Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts