_EmiL_ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Idag när jag skulle spela san andreas så var jag på jizzys uppdrag. Och då la bara ljudet av!! Musiken funkar och filmsekvenserna funkar men inget annat! Vad är fel?? Och jag har sökt och gjort allt som står men det funkar inte?? Hjälp mig??!! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag hade samma problem innan för att mina högtalare var inställda på 5.1 surrond kolla om dina ochså är inställda på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vart ser man det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tja! Gör så här detta funkar jag lovar på hedersord! 1. Start 2. Kör 3. Skriv "dxdiag" utan ("") 4. Klicka på fliken "Ljud1" 5. Sänk Maskinvaruaccelerationsnivån för ljud till "Enkel Acceleration" 6. Klicka på avsluta 7. Starta spelet KLARRT inget brus eller att ljudet försvinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) MM det funka ju jätte bra!! (Sarkasm) Redigerad 19 juni, 2005 av 1337_Elit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Gjorde du allt korrekt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 För mig försvann ljudet när jag gjorde "Just Business". Det blev bra när jag startade om datorn... mysko.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ni får la hoppas på en patch från Rockstar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robzzi Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Kanske kan funka... Gå START > PROGRAM > CREATIVE > Sound Blaster Audigy > Creative Restore Defaults Hmmm hoppas att det hjälper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Detta problem har jag alltid haft med både VC och SA,, händer dock väldigt sällan, och tror att det är löst när jag har satt det där skiten på "Enkel Acceleration" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Du trycker start sen kontrollpanelen sen ljud,tal och ljudenheter sen ändra högtalarinställningar Sen Avancerat nederst sen ska det så där nere stereohögtalare... eller vad du nu har men ifall du inte har 5.1 surrond högtalare så ställ in den på vad du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts