Jump to content

Ett par dumma frågor...

Share

Recommended Posts

I början av spelet är man ju i Los Santos och alla vägar till andra städer är ju avspärrade.

Frågorna:

Vilken stad öppnas först? Eller öppnas både San Fierro och Las Venturras samtidigt?

Broarna är ju avspärrade men kan man inte simma över till dom andra städerna innan man har låst upp dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

San Fierro öppnas efter att du har klarat ca: 14 -15% tror jag. Och svar ja. Du kan simma/flyga till de andra städerna även fast du inte har låst upp dom. Men din lycka kommer inte bli långvarig. Du får 3-5 på stjärnor Wanted Level'n och polisen kommer inte släppa dig ur sikte förän du är wasted. Inte ens om du sticker ur staden.

Redigerad av The Lithium
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lånar tråden lite (nog för att jag redan har kommit till SF och LV, men ändå).

Om man simmar över till typ San Fierro så får man ju polisen efter sig, men är det inte bara att fara till en Pay N' Spray då, eller hjälper det inte?

Nej, Pay N' Spray hjälper inte då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lånar tråden lite (nog för att jag redan har kommit till SF och LV, men ändå).

Om man simmar över till typ San Fierro så får man ju polisen efter sig, men är det inte bara att fara till en Pay N' Spray då, eller hjälper det inte?

Nej det hjälper inte! Inte ens om du gör fusket som tar bort stjärnorna...

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor