minigun Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 I början av spelet är man ju i Los Santos och alla vägar till andra städer är ju avspärrade. Frågorna: Vilken stad öppnas först? Eller öppnas både San Fierro och Las Venturras samtidigt? Broarna är ju avspärrade men kan man inte simma över till dom andra städerna innan man har låst upp dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 San fierro öppnas före, du kan simma dit men snuten kommer komma med fyra stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Los Santos - San Fierro - Las Venturas. Simmar du över innan du låst upp får du massa poliser efter dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) San Fierro öppnas efter att du har klarat ca: 14 -15% tror jag. Och svar ja. Du kan simma/flyga till de andra städerna även fast du inte har låst upp dom. Men din lycka kommer inte bli långvarig. Du får 3-5 på stjärnor Wanted Level'n och polisen kommer inte släppa dig ur sikte förän du är wasted. Inte ens om du sticker ur staden. Redigerad 19 juni, 2005 av The Lithium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ok, tack för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Lånar tråden lite (nog för att jag redan har kommit till SF och LV, men ändå). Om man simmar över till typ San Fierro så får man ju polisen efter sig, men är det inte bara att fara till en Pay N' Spray då, eller hjälper det inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Lånar tråden lite (nog för att jag redan har kommit till SF och LV, men ändå). Om man simmar över till typ San Fierro så får man ju polisen efter sig, men är det inte bara att fara till en Pay N' Spray då, eller hjälper det inte? Nej, Pay N' Spray hjälper inte då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Lånar tråden lite (nog för att jag redan har kommit till SF och LV, men ändå). Om man simmar över till typ San Fierro så får man ju polisen efter sig, men är det inte bara att fara till en Pay N' Spray då, eller hjälper det inte? Nej det hjälper inte! Inte ens om du gör fusket som tar bort stjärnorna... Redigerad 19 juni, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts