Guest AdamZZ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Det är bara v.2 den är inte klar + han är blond (har lagt in lite andra roliga och konstiga färger) (bara första frisyren) om man byter frissa så blir ansiktet mörkt http://rapidshare.de/files/2530364/vit_CJ_v.2.rar.html Redigerad 30 juni, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 1337 ok han är elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Suck... Otroligt ful, btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) :'( :'( den är inte klar jag kan ta bort håret om du vill arman blir den bättre då ?? byta till normala håret alltså Redigerad 19 juni, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 :'( :'( den är inte klar jag kan ta bort håret om du vill arman blir den bättre då ?? byta till normala håret alltså Nej, jag bara skoja... kunde inte gjort det bättre själv... Men jag är bara sur över att man dör för att ändra CJ till en vit snubbe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Förstår inte alla som säger "Jag är inte rasist vill bara vara vit för det känns bättre" Då tycker man ju det är något dåligt att vara svart, altså är man rasist.. elller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nu lägger vi ner ALLT snack om rasism. Detta kan lätt spåra ur, vilket INTE ska hända. Tillåter absolut inte rasism, hets mot folkgrupp m.m i detta forum. Ändrade även topic titel, tyckte det lät fel med "vit cj". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nu lägger vi ner ALLT snack om rasism. Detta kan lätt spåra ur, vilket INTE ska hända. Tillåter absolut inte rasism, hets mot folkgrupp m.m i detta forum. Ändrade även topic titel, tyckte det lät fel med "vit cj". Bra. Gillar nolltolleransen mot allt som har med rasism (närhet med rasism) att göra. Bra A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Bra. Gillar nolltolleransen mot allt som har med rasism (närhet med rasism) att göra. Bra A.A Detta gäller inte bara rasism. Denna nolltollerans gäller allt som inte hör hemma i ett modding forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snabl_a Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Hans huvud blir mörkhyat men resten av kroppen är ljus hyad Redigerad 20 juni, 2005 av snabl_a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Konstigt händer inte så för mig så nu ska jag ladda upp den Redigerad 21 juni, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det var väll någon annan som hade gjort ett vitt skin till CJ, Var inte det KalleR? Det andra tycker jag faktisk var mycket snyggare, Inte för att ditt var fult. Jag hade aldrig gjort bättre själv =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Bra! men lite väl blek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Vet lite väl blek men det ser bättre ut när man spelar än i omklädningsrummet Redigerad 30 juni, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det ser ut som en albino. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Albino??? vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Albino??? vad är det??? . http://sv.wikipedia.org/wiki/Albino http://susning.nu/Albino då vet du d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts