Elander Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag läste i en annan topic för att se om jag kunde förstå hur man la in låtar i GTA SA men jag fattade inte ändå... Kan någon säga vart man ska lägga det t ex D:\SPEL\GTA San Andreas\GTA San Andreas\audio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag läste i en annan topic för att se om jag kunde förstå hur man la in låtar i GTA SA men jag fattade inte ändå... Kan någon säga vart man ska lägga det t ex D:\SPEL\GTA San Andreas\GTA San Andreas\audio Du ska lägga den i: "C:\Documents and Settings\xxxxxx?\Mina dokument\GTA San Andreas User Files\User Tracks" Allt står i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Lägg dem i C:\Documents and Settings\*ditt användarnamn*\Mina dokument\GTA San Andreas User Files\User Tracks. Sen måste du gå in i Audio Options i spelet och trycka på "Scan User Tracks". Edit: Men för helvete! :P Redigerad 19 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts