MixxHaxxor Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Vadå player.img ligger i din SA MAPP/MODELS Jag har laddat ner dom där programen. När jag öppnat IMG tool och sedan väljt File Open. Jag hittar inte player.img eller SA MAPP/MODELS. LOL Devil_Jim!!!!! Gå in på program/rockstar games/gta san andreas/models. Där ligger player.img! LOL!! Redigerad 8 april, 2006 av MixxHaxxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MixxHaxxor Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Det funkar super för mig med png. Vill bara säga tack till Kaboom för en superb guide. Thx a lot man. de e lika enkelt att modda som att hälla upp vatten i ett glas Redigerad 8 april, 2006 av MixxHaxxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Det funkar super för mig med png. Vill bara säga tack till Kaboom för en superb guide. Thx a lot man. de e lika enkelt att modda som att hälla upp vatten i ett glas Men det är ju svårt att hälla upp vatten i ett glas..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) När jag öppnar filen med txd w.s är rutan där det ska vara bara svart.. Varför är det så ? :S Redigerad 23 april, 2006 av voodo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Det blir: 404 - Not Found" varför blir det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Devil_Jim Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Det undrar jag också darför det står... och det moddarna jag lägger in funkar inte då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 (redigerad) Använd alltid de senaste versionerna. Jag hade problem med TXD Workshop, för att jag hade version 2.0 Sen tankade jag 4.0 och det funkar prima! Så testa 4.0 och se om det funkar då. Edit: Kan finnas senare versioner också då. Redigerad 31 maj, 2006 av Nonanin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Handoria Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Ni är alla onödiga!!!!!!! ´ Om ni inte kan själva kan ni bara ladda hem "GTA San Andreas ModInstaller" den gör så ni slipper lägga in dom sj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SkyFly Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Kan inte ladda ned ett av programmet (det övre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MytixXx Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Göt Som fa* Satte in nutella burk på min första !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Spelet crashar för mig iallafall :S.. jag har TXD Workshop 4.0. Gjorde en t-shit med en bild på 2pac på ryggen.. får man inte lägga in bilder på grejjerna eller? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Spelet crashar för mig iallafall :S.. jag har TXD Workshop 4.0. Gjorde en t-shit med en bild på 2pac på ryggen.. får man inte lägga in bilder på grejjerna eller? :S Det är nog något annat det är fel på, kanske dig? Aja, säg alla detaljer hur du gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Mitt spel krashade när jag hade gjort ett skin och skulle använda det.. när jag trycker på trucker hat(som jag gjorde en skin av) så stannar bara spelet av och sen kommer rutan upp att gta sa har stött på ett problem och måste avslutas :S.. Hjälp mig vad ska jag göra? Ja jag har nyaste versionen av TXD Workshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Mitt spel krashade när jag hade gjort ett skin och skulle använda det.. när jag trycker på trucker hat(som jag gjorde en skin av) så stannar bara spelet av och sen kommer rutan upp att gta sa har stött på ett problem och måste avslutas :S.. Hjälp mig vad ska jag göra? Ja jag har nyaste versionen av TXD Workshop Är du säker så att du gjorde rätt så du inte bytte txd mot dff osv. och att du inte har SA 2.0 (om du nyligen köpt spelet då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Är du säker så att du gjorde rätt så du inte bytte txd mot dff osv. och att du inte har SA 2.0 (om du nyligen köpt spelet då) ja helt säker.. och jag har haft SA i 2½ år så.. ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 ja helt säker.. och jag har haft SA i 2½ år så.. ja.. Jasså, det har du. Saken är det att för 2 och ett halvt år sedan var vi i våren av 2004 - vid det tillfället hade San Andreas inte ens kommit till PS2 - och det var mer än ett år kvar innan det kom till PC 2005 ifrån det tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Jasså, det har du. Saken är det att för 2 och ett halvt år sedan var vi i våren av 2004 - vid det tillfället hade San Andreas inte ens kommit till PS2 - och det var mer än ett år kvar innan det kom till PC 2005 ifrån det tillfället. ja men runt ett år då!.. vafan vet jag när jag köpte spelet.. haft uppehåll ett jävligt bra tag iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Vet inte vart annars jag ska posta (känns onödigt att starta ny tråd) hur ändrar man en .dff för att förändra ett skin, t.ex om jag vill att den vanliga vita t-shirten ska bli längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 (redigerad) ny här men sh@t the same... kan inte öppna img tool sidan = kan inte ens ladda ner skiten Redigerad 9 september, 2007 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Ha ha! Jag gjorde min CJ till en kommunist! En hammare och skära på bröstet och på ryggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts