Martin-123 Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Testa Delete och sen Add istället. Det kommer fortfarande samma sak när jag ska delete:a... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 När jag ska ersätta den gammla filen med den nya!! Högerklickar jag då på den gammla och trycker på Replace?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 När jag ska ersätta den gammla filen med den nya!! Högerklickar jag då på den gammla och trycker på Replace?? Ja, i IMG Tool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Varför kommer alltid denna bilden upp för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Varför kommer alltid denna bilden upp för!!! För att SA processen är på! Stäng av SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Varför kommer alltid denna bilden upp för!!! Haha, smart man kan vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jaha!! TACK.. Är inte så bra inom modding! Men när jag har på mig dom moddade kläderna så stäng allt av!!! Varför!?? Redigerad 27 juni, 2005 av 1337_Elit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-=[NeoN]=- Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag gör en mod sen när jag startar spelet så ser man ej tröjan varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 =-,Jun 28 2005, 21:28] Jag gör en mod sen när jag startar spelet så ser man ej tröjan varför?? Prova att ta på dig den saken du moddade? Har ett annat problem, gjorde en t-shirt nyss och allt blev prima förutom det att när jag skall spela får CJ natt svarta armar... Vad kan jag ha gjort fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allanidalen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Varför kommer det upp en ruta med "unable to find dir?" när jag ska öppna Img filerna?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Varför kommer det upp en ruta med "unable to find dir?" när jag ska öppna Img filerna?!? Använd den nya versionen av IMG Tool, se första posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arreee Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Asså jag vet ingenting om modding. Kan inget om photoshop. kan inte nån va snäll å skrica några commands. kan t.ex inte förminskda nåt och sen klippa ut den och lägga det över på nån annan bild. Tänkte lägga till k-1 märket på VEST Fast ja kunde inte förminska den så att den skulle få plats. Ni som gör grymma skins.... respekt till er, det är inte så jävla lätt som ja trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shite Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Varför är det så viktigt att ha CJ vit? Rasister eller? Som om hudfärgen på en figur i ett spel är det viktigaste... Småbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag får stream read error när jag försöker impotera .bmp, funkar bra med .tga men så hänger sig spelet =/ Får precis samma problem.. Hu lösaer man det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 mitt gta sa blev helt svart... som alla andras men jag gjorde bara om hans blonda mohawk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Får precis samma problem.. Hu lösaer man det?? Samma sak för mig! Någon som vet hur man löser detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 TXD Workshop länken funkar inte Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 TXD Workshop länken funkar inte Vad är felet? .gtatools.com ligger nere för tillfället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Är det någon som vet varför armarna blir svarta när man har moddat vest.txd. edit:Man kan inte byta kläder heller nu. Vad är problemet. Redigerad 28 juli, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 (redigerad) Jag moddade en tröja...jag la bara typ en Märke på den men ändå så krashar spelet när precis ska ta på mig den i binco....vad ska jag göra? jag har den senaste TXD Workshop..jag tror jag har 3.3 Beta Edit: Jag laddade ner en TXD Workshop för San ANdreas och det funkade... här är den: http://grandtheftauto.filefront.com/file/S...;43313#Download Redigerad 28 juli, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts