Kaboom Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 När jag ska starta San Andreas krashar det!! Det hände efter jag modda det lite!! Hur Fixar Jag?? :'( :'( Du lever verkligen upp till ditt nick.. (Inget illa menat, skojar bara.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Någon som kan skicka mig player.dir?? MSN: dorian92@gmail.com. Notera att min MSN bara är för de som vill skicka player.dir inga små *** som vill ha mig på MSN. Skärpning med språket. / A.A LoooL Detta är absolut ingenting att skratta åt. Följer du ej uppsatta regler så åker du på en varning. 1. Vi är trevliga mot varandra. Inga personangrepp. ANVÄND ETT VÅRDAT SPRÅK. Redigerad 24 juni, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Varför krashar det när jag har moddat?? Redigerad 22 juni, 2005 av 1337_Elit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Tog du bort den gamla och la dit den nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) En ny version av Txd Workshop är släppt! Guiden: Uppdaterad.. Den kan nu öppna/editera ALLA texturer. Redigerad 23 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Det funkar inte att importera mina byxor i TXD workshop Sorry kommer inte ihåg vem som gjort orginale av byxorna men det gör väll inge om jag gör om dom lite Men så här ser det ut när jag försöker importera .bmp http://img80.echo.cx/img80/998/lolfamn7ak.png Så här ser byxorna ut http://img80.echo.cx/img80/2323/legs6ow.png Och det händer samma sak med min tuxedo http://img296.echo.cx/img296/2185/tuxedo1co.png Redigerad 24 juni, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Det funkar inte att importera mina byxor i TXD workshop Öppna .bmp-filen du exporterade från .txd-filen. Klistra därefter in din nya bild i den gamla. Spar och importera den i TXD workshop. Tips: Gör en backup först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pr4y3r Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag gör allt rätt , (tror jag men troligen inte) men skinet är helt orginal efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest DR.Evil Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 När jag gör en skin så funkar allt men händerna blir svarta och halsen varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag får stream read error när jag försöker impotera .bmp, funkar bra med .tga men så hänger sig spelet =/ Testa o spara tga i 32 bit eller 16 bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Testa o spara tga i 32 bit eller 16 bit Han har redan löst problemet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 När jag ska inportera en .bmp bild så står det Stream read error nån som vet vad de e för fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Testa o spara tga i 32 bit eller 16 bit Om du läser mitt inlägg som du quoutade så ser du att jag skrev att det funkar bra med tga, men tack för hjälpen ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nu låter jag n00big jag vet. men när jag startar spelet så blir det bara svart och det hänger sig.. jag har följt guiden nogrant och jag testade bara att rina en smile på linnet för att kolla om det funkar... självklart skulle det hänga sig.. vad kan felet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Varför blir armarna och händerna svarta när jag moddar en vit tshirt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Varför blir armarna och händerna svarta när jag moddar en vit tshirt? Samma här, lagom jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jo, att skinna i SA är lite annorlunda så jag tänkte att jag skriver en liten guide. Program som behövs: TXD Workshop IMG Tool Gör såhär: 1. Öppna IMG Tool och välj File > Open. 2. Öppna Player.img med den. (Player.img ligger i DIN SA MAPP/MODELS.) 3. Extrahera en TXD fil t.ex "vest.txd". (Högerklicka på filen och välj extract för att extrahera.) 4. Öppna TXD Workshop. 5. Välj "Open TXD". 6. Öppna TXD filen du extraherade med IMG Tool, t.ex vest.txd. 7. Tryck på Export, välj BMP och extrahera texturen. 8. Öppna texturfilen (.bmp filen) och editera den med ditt favorit program. 9. Spara över den gamla .bmp filen med den nya. 10. Tryck på Import och välj den nya .bmp filen. 11. Tryck på File > Save. 12. Öppna IMG Tool. 13. Öppna Player.img. 14. Ersätt den gamla TXD filen med den nya, modifierade. Problem: 1. Spelet kraschar när jag försöker skinna. LÖSNING: Använd den NYASTE versionen av TXD Workshop. 2. Fel färger på texturen. LÖSNING: Titta ifall alphan är vit, om inte: Rita en ny alpha som är helt vit och ersätt den gamla med den. Notera: Gör ALLTID backup på filerna du modifierar! Tack så mkt kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Funkar ända tills jag ska REPLACE:a filen då kommer det upp:I/O error 32...hjälp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuzmd Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Funkar ända tills jag ska REPLACE:a filen då kommer det upp:I/O error 32...hjälp.. Testa Delete och sen Add istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts