Kaboom Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Yay! Redigerad 29 september, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Då klistrar jag den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Då klistrar jag den då Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tackar Var precis på väg att göra det. Men alla sitter inte vid datorn 24h om dygnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Var precis på väg att göra det. Men alla sitter inte vid datorn 24h om dygnet Tack för den du. En sak är att ni inte borde försöka göra CJ vit genom texturerna, för då ser han bara ut som en ljus afroamerikan. För att verkligen göra honom vit så måste ni göra nya modeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tack för den du. Hoppas du förstår att jag skojar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tack för den du. En sak är att ni inte borde försöka göra CJ vit genom texturerna, för då ser han bara ut som en ljus afroamerikan. För att verkligen göra honom vit så måste ni göra nya modeller. No shit sherlock... jag trivs iaf bättre med "vit" textur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 No shit sherlock... jag trivs iaf bättre med "vit" textur Tycker bara han ser ut som en albino då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Men fasen måste man börja om för att bli helt vit EDIT: Aha man måste ha orginal frillan Redigerad 19 juni, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 När jag trycker på länken´där man laddar ner IMG tool står det så här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 När jag trycker på länken´där man laddar ner IMG tool står det så här? Högerklicka och välj Spara Mål Som.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Vad sak jag öppna TXD Workshop med?? Redigerad 20 juni, 2005 av 1337_Elit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vad sak jag öppna TXD Workshop med?? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Det står så här när jag trycker på ikonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Det står så här när jag trycker på ikonen! Suck.. Du ska inte spara en php sida. Gå in på TXD Workshop länken och tryck på download. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 JAha är lite cp idag?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag får inte att spara som bmp med mitt photoshop cs2. Här e en bild på byxorna http://img225.echo.cx/img225/3783/jeansdenim7xl.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Har har du dem i .bmp format. (Packad, .zip). Redigerad 20 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 När jag ska starta San Andreas krashar det!! Det hände efter jag modda det lite!! Hur Fixar Jag?? :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 När jag ska starta San Andreas krashar det!! Det hände efter jag modda det lite!! Hur Fixar Jag?? :'( :'( Finns ju en sak som heter Hmmm vad var det nu, just ja Backup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts