Epson Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Jag har det på Ps2 men jag är sugen att köpa det till datorn, vad säger ni? Borde jag köpa det på pc eller inte Redigerad 19 juni, 2005 av Epson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ja för det är bättre grafik, du kan modda och spela multiplayer när MTA kommer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Om du har tillräckligt bra dator så ska du ju förståss köpa det! (Det skulle jag göra om inte datorn var så dålig... ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Bestäm själv, det är bara du som vet om du vill ha spelet, det ska inte vi bestämma åt dig. Topictiteln var även den värdelös! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts