Nick Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Någon som vill klara Zero's två sista uppdrag åt mig? Tycker de är sjukt svåra.. Dessutom är det min födelsedag idag =)GTASAsf1.b Redigerad 19 juni, 2005 av Nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ingen som orkar hjälpa mig? Det finns ju folk som (faktiskt) tycker dessa uppdrag är lätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ingen hjälper dig snabbare bara för att du dubbelpostar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ingen som orkar hjälpa mig? Det finns ju folk som (faktiskt) tycker dessa uppdrag är lätta... Jag tycker allt du kan göra det själv, så svårt är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Bara man övar så går det. Fick göra om dessa uppdrag kanske 3 ggr innan jag lyckades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ingen hjälper dig snabbare bara för att du dubbelpostar! Hur mycket folk kollar på sida nr2 av forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hur mycket folk kollar på sida nr2 av forumet? Jag gör garanterat det, speciellt om det är någon tråd jag inte läst, vilket det är ganska mycket av eftersom det är många som skriver på SA-forumet just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ge mig save filen så gör jag det åt dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ge mig save filen så gör jag det åt dig! Den sitter som en 'attached file' i första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Ge mig save filen så gör jag det åt dig! Som sagt här ovan så ligger den som attached file!! Använd inga fusk bara =) Redigerad 20 juni, 2005 av Nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Ingen hjälper dig snabbare bara för att du dubbelpostar! Nej, helt fel, ingen hjälper honom snabbare för att dom är lat och du gillar väl att rita? Varför "dubbelpostar!" har du uppropstecknet edit Bold? Alltså "Tjock". Redigerad 20 juni, 2005 av GT4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nej, helt fel, ingen hjälper honom snabbare för att dom är lat Ingen hjälper honom snabbare för att "dom" inte kan svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nvm, klarade de två uppdragen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts