Jump to content

Gta: San Andreas kort film!

Share

Recommended Posts

Jag och min polare NecridO har ett minilan och vi fick lust att göra en film så vi slängde ihop en amatörmässig Gta: san andreas film på småtimmarna. Det är säkert en massa att klaga på men vi hade riktigt kul när vi gjorde den!

Så ladda gärna ner den och säg vad ni tycker :rolleyes:

Filefront: http://files.filefront.com/CJ_Style;3892465;/fileinfo.html

/MVH crEjbi

Redigerad av crEjbi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahaha, den var sjuk... vet inte vad jag ska tycka. Gillar dock bil + kran tricket. ;)

Hahaha, annars är erat stora misstag i filmen att ni hade på HUD. Lite för långa scener och enkla stunts.

Kvaliteten var inte att klaga på.

Vi vet inte hur man får bort huden... :S

allt är gjort på några timmar så de blev rätt bra endå ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, lite kreativ feedback här, så ta det inte som en massa whine. :huh:

• Letterbox. Om du prompt måste göra om i 4:3-bilden till widescreen (vilket du inte borde) - klipp bort de resulterande svarta ränderna också.
  • HUD. Går det att få bort denna som någon sa så vore det suveränt, det ser illa ut när radarn är kapad i mitten.
  • För många effekter. Det ser ut som om någon mest flummat runt i AfterEffects/liknande och lagt på allt som sett lite halvcoolt ut. Låt inspelningen med stunts m.m. stå för merparten av intrycket och förstärk mer sparsamt med effekter.
  • Skugga/edgeline på eftertexterna. Okej, nu är jag petig, men enfärgad text på flerfärgad bakgrund är aldrig bra, eftertexterna smälter stundals ihop med videon.

Annars var den rätt nice, kran-tricket har jag inte sett någon göra förr. Mighty 44-låten ogillar jag starkt, men musik är subjektivt så det tänker jag inte ge någon kritik för.

Jag inväntar uppföljaren. (w00t)

Redigerad av Scab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...