crEjbi Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Jag och min polare NecridO har ett minilan och vi fick lust att göra en film så vi slängde ihop en amatörmässig Gta: san andreas film på småtimmarna. Det är säkert en massa att klaga på men vi hade riktigt kul när vi gjorde den! Så ladda gärna ner den och säg vad ni tycker Filefront: http://files.filefront.com/CJ_Style;3892465;/fileinfo.html /MVH crEjbi Redigerad 19 juni, 2005 av crEjbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ärligt talat, Inte alls bra...Jag har lite bråttom nu men jag editar hit omdömen senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ärligt talat, Inte alls bra...Jag har lite bråttom nu men jag editar hit omdömen senare Aha, vad va fel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hahahahaha, den var sjuk... vet inte vad jag ska tycka. Gillar dock bil + kran tricket. Hahaha, annars är erat stora misstag i filmen att ni hade på HUD. Lite för långa scener och enkla stunts. Kvaliteten var inte att klaga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hahahahaha, den var sjuk... vet inte vad jag ska tycka. Gillar dock bil + kran tricket. Hahaha, annars är erat stora misstag i filmen att ni hade på HUD. Lite för långa scener och enkla stunts. Kvaliteten var inte att klaga på. Vi vet inte hur man får bort huden... :S allt är gjort på några timmar så de blev rätt bra endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VoC Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Haha, jag tyckte denna va skön, bäst hittils iaf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Haha, jag tyckte denna va skön, bäst hittils iaf ^^ Jag har inte sätt nån annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Tankar. Kmr med edit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Måste man vara medlem där för att kunna tanka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlitzOn Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Måste man vara medlem där för att kunna tanka?? Negative. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robzzi Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 den var bra. hoppas det kommer mer filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Skön film, med passande musik 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ny film kommer i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scab Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Okej, lite kreativ feedback här, så ta det inte som en massa whine. Letterbox. Om du prompt måste göra om i 4:3-bilden till widescreen (vilket du inte borde) - klipp bort de resulterande svarta ränderna också. HUD. Går det att få bort denna som någon sa så vore det suveränt, det ser illa ut när radarn är kapad i mitten. För många effekter. Det ser ut som om någon mest flummat runt i AfterEffects/liknande och lagt på allt som sett lite halvcoolt ut. Låt inspelningen med stunts m.m. stå för merparten av intrycket och förstärk mer sparsamt med effekter. Skugga/edgeline på eftertexterna. Okej, nu är jag petig, men enfärgad text på flerfärgad bakgrund är aldrig bra, eftertexterna smälter stundals ihop med videon. Annars var den rätt nice, kran-tricket har jag inte sett någon göra förr. Mighty 44-låten ogillar jag starkt, men musik är subjektivt så det tänker jag inte ge någon kritik för. Jag inväntar uppföljaren. Redigerad 20 juni, 2005 av Scab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Hur laddar jag ner den egentligen? Edit: Jag fattar nu Redigerad 20 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Första filmen jag har sett med sa! Coola trix och bra musik.. 4/5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Första filmen jag har sett med sa! Coola trix och bra musik.. 4/5 Trevligt att höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Seg download server.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Seg download server.. Synd.. Men du tankar väll den endå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag tycker denhär filmen var RIKTIGT bra Fortsätt så Bra musik med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts