VickeX Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hej. När jag ser filmklipp i winamp spelaren så kan jag inte dra fram vart i filmen man är. Om ni fattar kan ni hjälpa mig. Under tiden ska jag försöka komma på ett bättre sätt att förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Brukar den inte komma upp automatiskt? Gör den för mig iaf. EDIT: Är det inte här du trycker? Redigerad 19 juni, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Jag fattar vad du menar fast jag vet inte hur man fixar det är samma för mig Du menar väl den saken jag ringade in i rött du kan inte dra fram den när du kollar på film har jag rätt? Redigerad 19 juni, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag fattar vad du menar fast jag vet inte hur man fixar det är samma för mig Du menar väl den saken jag ringade in i rött du kan inte dra fram den när du kollar på film har jag rätt??? Mmm den i rött. Asså jag kan inte välja vart i filmen "klippet" jag ska vara. Jo på vissa går det men inte på alla. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Mmm den i rött. Asså jag kan inte välja vart i filmen "klippet" jag ska vara. Jo på vissa går det men inte på alla. :'( Det är väl när du spelar upp från internet det inte går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det är väl när du spelar upp från internet det inte går? Tänkte detsamma. När du streamar brukar det inte gå, iallafall inte om det är radio/tv. Annars ska du låta den buffra och hoppas på det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Brukar den inte komma upp automatiskt? Gör den för mig iaf. EDIT: Är det inte här du trycker? Får en viss känsla av att du gillar The Ramones... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nej det är en film som jag har på hårdisken. Thriller musikvideo och Back in Black musikvideo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts