Tackleberry Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Borde inte vara bra med fler post icons? Med det menar jag de figurer man kan lägga bradvid sitt inlägg, men främst bredvid sin tråd. Alltså det blå frågetecknet jag har använt till denna tråd. Jag vet inte om det är svårt att fixa, men jag tycker att det behövs. Främst menar jag då post icons som beskriver tråden. Exempel finns på gtaforums.com, där har de t.ex. dessa: De är bra att använda i modding forumet, så man ser skillnad på trådarna. Detta skulle alltså kunna användas istället för att skapa subforum. Jag är lite trött nu, så det är nog bäst att jag inte skriver mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Borde inte vara bra med fler post icons? Med det menar jag de figurer man kan lägga bradvid sitt inlägg, men främst bredvid sin tråd. Alltså det blå frågetecknet jag har använt till denna tråd. Jag vet inte om det är svårt att fixa, men jag tycker att det behövs. Främst menar jag då post icons som beskriver tråden. Exempel finns på gtaforums.com, där har de t.ex. dessa: De är bra att använda i modding forumet, så man ser skillnad på trådarna. Detta skulle alltså kunna användas istället för att skapa subforum. Jag är lite trött nu, så det är nog bäst att jag inte skriver mer... Har också undrat det.... Men jag tycker att det ska vara lite mer smileys Överallt ! Redigerad 19 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Har också undrat det.... Men jag tycker att det ska vara lite mer smileys Överallt ! Rätt onödigt att ha mer smileys när hälften av medlemmarna som skriver inte vet vad de existerande smojlsen 'betyder'. Ditt inlägg verkade rätt 'säkert', varför har du en osäker smiley för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag tycker det inte ska finnas för många, då liknar det msn för mycket, det är störande! Så länge den--> och den--> finns så går det bra för mig... Fast det skulle vara bra med lite mer rörande ögon och skyltar... Man kan ju ändå lägga in "egna" ändå, genom IMG knappen. Typ såhär--> http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/doh.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Men tycker inte ni det är rörigt i moddingforumet, då alla spelen är inblandade? Redigerad 19 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Men tycker inte ni det är rörigt i moddingforumet, då alla spelen är inblandade? Dina GTA-smojls var fina, passar dit. Men.. Fler vanliga (som 'alla' pratar om) gör det inte bättre, bara värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Dina GTA-smojls var fina, passar dit. Men.. Fler vanliga (som 'alla' pratar om) gör det inte bättre, bara värre. Precis, bara sådana som infyller vettig funktion bör skaffas. @Hultenius: Är det svårt att fixa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ser inte Tackelberrys exempel men annars så tycker jag nog att det var en bra idee'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Rätt onödigt att ha mer smileys när hälften av medlemmarna som skriver inte vet vad de existerande smojlsen 'betyder'. Ditt inlägg verkade rätt 'säkert', varför har du en osäker smiley för? Jo..jag Älskar den bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Rätt onödigt att ha mer smileys när hälften av medlemmarna som skriver inte vet vad de existerande smojlsen 'betyder'. Ditt inlägg verkade rätt 'säkert', varför har du en osäker smiley för? Är den osäker? Är inte den ironisk eller liknande? Dessa är väl osäkra? [ ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Är den osäker? Är inte den ironisk eller liknande? Dessa är väl osäkra? [ ] Dessa också.... [ ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Är den osäker? Är inte den ironisk eller liknande? Dessa är väl osäkra? [ ] Syftade på som var Perlans Post Icon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kan inte heller se bilderna, men jag förstår vad du menar. Kan vara smart att ha så i modding-forumet, men i alla andra forum är det bara onödigt. Tyvärr tror jag inte att man kan göra forumspecifika undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Syftade på som var Perlans Post Icon. Aha, trodde du menade " ".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Jag kunde inte heller se bilderna, men jag testade att ta adressen från bilderna och öppna dem i ett nytt fönster. Då kunde jag se dem. För att tillföra något till den här dicussionen så lägger jag upp bilderna åt er. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/icon43.gif http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/icon41.gif http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/icon42.gif Redigerad 25 juni, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts