VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Ja här tänkte jag att man kunde lägga in screenshots från spel mn gillar. Te.x. Nu gillar jag Gta san andreas då ritar jag upp en liten yta som typ ett hus, två små personer och en ruta där det står: Now, I wan't you to go grab some bikes man. Se you back here at five. Det var bara ett exempel. Startade tråden eftersom att många här verkar gilla att hålla på at göra saker i pixlar och efter att sett xtreems (?) gta mario screenshots Dålig ide? Isf kan någon mod slänga topicen åt helskotta Redigerad 19 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ja här tänkte jag att man kunde lägga in screenshots från spel mn gillar. Te.x. Nu gillar jag Gta san andreas då ritar jag upp en liten yta som typ ett hus, två små personer och en ruta där det står: Now, I won't you to go grab some bikes man. Se you back here at five. Det var bara ett exempel. Startade tråden eftersom att många här verkar gilla att hålla på at göra saker i pixlar och efter att sett xtreems (?) gta mario screenshots Dålig ide? Isf kan någon mod slänga topicen åt helskotta Finns det inte en sån här topic? Fast den ligger väl nog jäkligt långt bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Finns det inte en sån här topic? Fast den ligger väl nog jäkligt långt bak. Då skulle man hjälpas att att göra en stad (San Andreas) Här ska man göra ett screenshot från ett spel man gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Får man göra nåt kul i Paint? Fattar inget av detdär med pixlar och skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Får man göra nåt kul i Paint? Fattar inget av detdär med pixlar och skit Du får hitta på ett eget spel och göra ett screenshot i pixlar. Du kan ju klipp bilder också men det blir inte lika snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Du får hitta på ett eget spel och göra ett screenshot i pixlar. Du kan ju klipp bilder också men det blir inte lika snyggt Förklara lite mer om pixlar och sånt är du snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Förklara lite mer om pixlar och sånt är du snäll Om du har en vit bild i paint och zoomar in allt som går och sen målar du en liten prick med pennan. Den pricken är en pixel. Här har ni ett screenshot till ett påhittat spel (gjort i pixlar): Leker lite med sprites i paint och gör s.k screenshots... Inget kommande spel eller något, ska göra ett cover senare... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/gtamario2.PNG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/gtamario3.PNG Tack xtreem för dom bilderna hoppas du inte blir arg för att jag postar dom här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Now, I won't you to go grab some bikes man. Se you back here at five. Bara jag som reagerade på de där? i want.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts