kalf Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hej jag hade tänkt att göra en liten GTA film. Jag har instalerat fraps, men när jag använder det så "laggar" det, det märks tydligt näe man spelar in, men när man spelar upp, blir det ännu värre, vad beror detta på. Min dator är: 3,6 Ghtz 1Gb RAM radion X800 XT, vet inte hur många Mb, men troligtvis 128 eller 256. Jag använder den senaste gratis versionen av Fraps, 2.6.0 tror jag att det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 För att fraps e kasst! spela in i replay då laggar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det ska inte lagga när du spelar in, dock när du spelar upp det så laggar det om du inte har komprimerat den. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=13402&st=0 Se om den kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalf Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 För att fraps e kasst! spela in i replay då laggar det inte Jag hittar ingen hemsida till replay. Har du någon URL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Mitt spel får typ 12 fps när jag spelar in (26-30 innan) och går slowmotion sen när man spelar upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Replay= återgivningsfunktionen som finns inbyggd i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Mitt spel får typ 12 fps när jag spelar in (26-30 innan) och går slowmotion sen när man spelar upp Sätt alla inställningar på det lägsta, och upplösningen på 640xhmm vafan var det nu igen, eller 800x600(kör själv med 800x600) Jag får ca 18-24 i fps när jag spelar in, iaf om jag har allting på low. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalf Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Replay= återgivningsfunktionen som finns inbyggd i spelet Vadå, replay fuktion? Jag hittar ingen sådan? Var finns den i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vadå, replay fuktion? Jag hittar ingen sådan? Var finns den i SA? Tryck på F1. En repris på det senaste du gjort visas då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Använd Camtasia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalf Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag får inte Camtasia att fungera med San Andreas. Fungera inte det eller? Eller varför sate du en efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Men andvänd fraps när du har på replay det funkar! Akta filmerna tar stor plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts