Bjorneman Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Kan man åka tillbaka till Liberty City efter uppdraget Saint Marks Bistro? Hade man kunnat hoppa över muren om man använt koden för jätte hopp? Så man kan utforska staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Genom gameshark-fusk. Är inte så insatt i det men du ska kunna komma tillbaka genom nåt krångligt sätt men marken är inte solid så du ramlar ner till Los Santos om du försöker gå nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Detta avslöjar delar av storyn, så skriv gärna spoilervarning innan du avslöjar något om nåt uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Genom gameshark-fusk. Är inte så insatt i det men du ska kunna komma tillbaka genom nåt krångligt sätt men marken är inte solid så du ramlar ner till Los Santos om du försöker gå nånstans. Men om man använder jetpack då? Jag glömde skriva att det var spoiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Andvänd teleport-modden så kan du komma till LC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Andvänd teleport-modden så kan du komma till LC. Ok. Jag har det på xbox så det går nog inte men tack iaf. Men, men har ju hela staden att utforska i gta 3. Redigerad 18 juni, 2005 av Bjorneman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Skulle inte tro att marken är solid. Inte heller att hela staden finns där.. Om jag nu förstod dig rätt Pluonts. Skulle bara tro att det finns det man ser där ifrån.. Jetpacket går nog inte att använda. Jetpacket fungerar ungefär som en bil. Måste ju säga att jag blev riktigt förvånad (och glad) när jag hörde att jag skulle flyga till Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts