CurunirOfValinor Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Hur lägger man upp en bild? Registrera dig på t. ex. upl.silentwhisper.net. Lägg sedan upp en bild där. Sen tar du länken till den bilden och lägger den innanför två IMG-taggar. Så här: [img.]*länk*[/img.] Fast utan punkterna i IMG-taggarna. Edit: Kom just att tänka på att du kan ladda upp den här på GTA-sajten direkt till inlägget. Kolla på "File Attachments" precis ovanför "Add reply". Redigerad 20 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Kom ihåg att endast dem sem skickar PM till mig officiellt är med i tävlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_NIGHTMARE_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Min gta teddybear war EDIT:Hahaha lite för dålig för att ha med i tävlingen.... EDIT: http://img253.echo.cx/img253/9155/image11804593gy.jpg länk anmäler mig till tävlingen Redigerad 20 juni, 2005 av _NIGHTMARE_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Ni som endast vill visa upp era mästervärk kan ju göra detta i den vanliga topicen detta e en tävling och för att få med ditt bidrag är det ett krav att skicka in en länk till bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 mitt biiiiidraaagHar gett quad bilden via pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nu e det 6 bidrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nu e det 6 bidrag Med mig inräknad va? Jag skickade ju ett pm med bilden och länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Japp du e med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag är väl med också??, Skickade via PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Är mitt bidrag inräknat??, jag har ju inte en länk till er, men jag har lagt upp bilden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Nej endast dem som skickat länk till mig e med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Får la skicka en länk då *Stööön Äädit:Så nu har du en länk quad_Gta Redigerad 23 juni, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Startar tävlingen någon gång eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Här kommer ett till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Här kommer ett till Den bilden längst ner drog du ut på Bredden bara för att den skulle passa i själva covern... eller beror det på nåt annat Tänk om Persson är meddlem här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Den bilden längst ner drog du ut på Bredden bara för att den skulle passa i själva covern... eller beror det på nåt annat Tänk om Persson är meddlem här Det är jag inte alls... Eller... Uhm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Den bilden längst ner drog du ut på Bredden bara för att den skulle passa i själva covern... eller beror det på nåt annat Tänk om Persson är meddlem här Drog ut den så för att han blev så jävla ful när jag gjorde det ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kom igen nu då 2platser kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Kom igen nu då 2platser kvar Men skit i dom.... dra igång tävlingen ändå. Redigerad 25 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Men skit i dom.... dra igång tävlingen ändå. My point exactly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts