Mathias Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Okej nu blir det tävling...Jag vill ha 10 bidrag sen kommer jag lägga upp en omröstning där man sen kan rösta fram en vinnare Skicka in era bidrag nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Lägger väl upp samma som i tråden "påhittade gta covers" då. Däremot tror jag inte att jag har särskilt stor chans att vinna. Edit: Ska nog ändra lite på min, det gör väl inget eftersom vi bara fått 2 bidrag? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/stuart.gif Edit: Äntligen klar. Redigerad 23 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Okej nu blir det tävling...Jag vill ha 10 bidrag sen kommer jag lägga upp en omröstning där man sen kan rösta fram en vinnare Skicka in era bidrag nu!!! Anmäler mig. Asså spara en platts åt mig. Ska göra bidraget nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 GTA Tokyo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Anmäler mig! Bild kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 GTA Tokyo. Fan vad snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Min gamla. Kasst gjord jag vet. Redigerad 19 juni, 2005 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) LOL GTA Tokyo var ju nästan som min. Fast jag kanske ska byta. Japp byter. Tar den här istället: Och se till så att ingen tävlar med den här: För den finns på google... Samma som den här: Så nu är dom blockade så får vi hålla ögonen öppna på google efter fuskare Redigerad 19 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hmmm, orkade inte göra något seriöst, så det får bli en fem-minuters paint bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Hmmm, orkade inte göra något seriöst, så det får bli en fem-minuters paint bild.. Vad går det Gta:et ut på?? Edit:Inget bidrag från mig just nu, fast tvekar på om det blir nåt,dålig fantasi jaja, vi ska se vad vi kan åstadkomma Nu har man jort en då, kommer framåt om nån minut... Ok, nu har jag laddat upp och allt, ja, jag vet att det ska svart runt vitt på "Grand Theft..." men man kan la prova nåt nytt , denna bilden är snabbt gjord i Paint 5min?? men men här kommer den... Gta: GtaSajten http://img297.echo.cx/img297/8010/gtagtasajten9yy.png Redigerad 20 juni, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Mitt Bidrag! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/PS2_GTA.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nu är vi uppe i 7 fina bidrag, och en har anmält sig men inte gjort klart än.. Mer Bidrag!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nej Chili_13 jag byter till den här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Skit nöjd med min'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Skit nöjd med min'! LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Nu har vi 8 bidrag Jag har skickat ett pm till Gta quad angående röstningen... Så fort jag har fått svar så ska jag, eller, Gta quad se till at få igång röstningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Alla dem som bestämt sig vilket bidrag dem vill ha med skickar en länk till bilden i ett pm till mig så jag kan starta en röstnings topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Alla dem som bestämt sig vilket bidrag dem vill ha med skickar en länk till bilden i ett pm till mig så jag kan starta en röstnings topic Du har PM. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/stuart.gif Redigerad 23 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Jag anmäler Mig...Bild kommer..om det finns plats så klart.. Redigerad 20 juni, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_NIGHTMARE_ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hur lägger man upp en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts