Mark Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Har jag fel på ögonen eller har Funnylin slutat skriva med blå text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Funny: Om jag inte minns fel står hela titeln med stora bokstäver. Jo men ändå --- Tycker vi kan strunta i stavningarna nu. På framsidan står det DA VINCI KODEN. Det är möjligt att man skriver "da Vinci" även i början av meningar, men så har jag aldrig lärt mig svenska. --- Sugen som fan på Da Vinci koden, vad får man betala för den? När jag köpte den fick jag iaf betala 149, om jag inte minns fel. Fast det var ganska längesedan jag köpte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Har läst ÄoD för ett tag sen, det är bland dom absolut bästa böcker jag läst... Älska ambiagrammen *spoiler* Bara jag som tyckte "diamanten" i slutet var assnyggt gjord?*spoiler* Ska läsa da Vinci koden så fort morsan hittar den igen... Redigerad 21 juni, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 *SPOOOOOILER**SPOILER* Är Graal, en bägare, dokument eller en kvinna?´om det är en kvinna så säg inte vem, det är nästa kapitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 *SPOOOOOILER**SPOILER* Är Graal, en bägare, dokument eller en kvinna?´om det är en kvinna så säg inte vem, det är nästa kapitel SPOILER: Enligt boken är den Heliga Graal en speciell kvinnas grav, samt en mängd dokument Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 SPOILER: Äsch. borde inte läst det där. men vem kan hålla sig bort från nånting med vit text som man egentligen inte får läsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts