Marwin Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Ja, prata om Korn här! Vad tycker ni om bandet? Jag tycker dom är grymma ibland! =) Jag tycker inte om Blind lika mycket som jag tyckte förr. Den är inte så bra live, även fast jag tycker den är en live låt! Mina favorit låtar är... Thoughtless Kill You Falling Away From Me Good God B.B.K Did My Time Freak on a Leash W0rd Up Hating Tipsa också om andra bra låtar! Redigerad 19 juni, 2005 av Marwin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 All My Hate Here To Stay Dead Bodies Everywhere är ju något elit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) All My Hate Here To Stay Dead Bodies Everywhere är ju något elit. Ja juste, All My Hate och Dead Bodies Everywhere har jag inte hört, ska börja lyssna på dom. Men vad tusan är det som händer? I min förra post när jag skulle skriva namnet på en utav låtarna, då översätts det till "Håller med till 100%!". Skumt. Redigerad 18 juni, 2005 av Marwin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hårdrocks tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Men vad tusan är det som händer? I min förra post när jag skulle skriva " Håller med till 100%! Up, då översätts "Håller med till 100%!" till "Håller med till 100%!". Skumt. När man skriver w0rd så översätts det till Håller med till 100%, det är väll för att det ska gå fortare att skriva när man håller med någon, jag fattade inte riktigt heller det när jag var ny, varför alla skrev w0rd eller wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 KOrn har 2 bra låtar. You all wanna a single och deras cover på metallicas "one" som dom körde på icon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ace: Varför kommer man och klagar på just mig när flera andra andra gör sånna trådar? Ferizi: Jaha okej. Fast jag skrev det med ett "O". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts