wendel Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har inför-skaffat mig en fusk cd den som endast är för san andreas.Jag köpte den pga att jag vill kunna spawna Andromeda men den koden verkar inte funka för mig..Hur som helst så vill jag veta en bra sida där jag kan skriva in nya koder till min skiva som jag sedan kan använda till SA. Snälla svara snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 BUMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 BUMP Känns lönt efter en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det står att man kan lägga in nya genom att gå in på codejunkies.com men det verkar inte fungera för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vad är Andromeda för nått fordon? Har haft SA sen PS2 releasedagen men inte sett nån Andromeda, inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vad är Andromeda för nått fordon? Har haft SA sen PS2 releasedagen men inte sett nån Andromeda, inte. Kommer du ihåg uppdraget Stowaway?. Planet man åker in i vid det uppdraget heter Andromeda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts