Skullhead Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vad tror ni om rockstars The Warriors? jag kan tänka men att det kommer bli ett jävla bra spel, kanske bara för man gillar filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vad när hur sa du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Inte hört talas om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skullhead Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det kommer ett spel som är baserat på filmen Warriors i oktober å de spelet heter The Warriors! http://www.rockstargames.com/thewarriors/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Skit bra spel men endå så mycke skit heheh Skit 1.Inte till dator :'( Skit 2.Lite flumig fyrkantig grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Verkar sisådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skullhead Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Jag gillar PS2 så för mig är det helt Okey! Lite fyrkantig grafik får man väll stå ut me. Redigerad 18 juni, 2005 av Skullhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 As bra film, alltså ni tycker att sa e fyrkantigt? eftersom att det e samma motor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Verkade helt OK, ska kanske köpa. Tack för att du visade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Kommer inte att köpa. Har inga förväntningar trots att R* utvecklar spelet. Jag har heller inte sett filmen. Redigerad 19 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hm.. Lie okunnig. Är filmen ny eller gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Hm.. Lie okunnig. Är filmen ny eller gammal? Kom någon gång på 70-talet tror jag *ska kolla imdb* Edir: Gjordes 1979 och är reggiserad av Walter hill Redigerad 19 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Kom någon gång på 70-talet tror jag *ska kolla imdb* Okej. Tack. Kan kolla upp det på Filmpunkten annars EDIT: Gjord 1979 Redigerad 19 juni, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylan Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag har längtat efter det där !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Det spelet ska jag köpa! jag har letat efter ett gängkrigs spel utan pistoler och gevär utan bara massa järnrör och baseboll trän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Fan vad härligt spel! Synd att jag ej äger nån konsoll. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vad bygger det på? Vad är meningen? Vad är handlingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vad bygger det på? Vad är meningen? Vad är handlingen? Typ ett undergorund-gäng i New York med närmare 100 000 medlemma som ger sig på poliser och ställer till kaos på natten i staden. Nåt i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vad bygger det på? Vad är meningen? Vad är handlingen? The game action in the trailer is as hard-hitting as you'd expect from a game based on The Warriors, with scenes of bloody hand-to-hand fighting, a car being torched with a Molotov cocktail, and another car getting trashed by The Warriors, who are wielding bats and pipes--you know, typical gang stuff. The characters mirror their real-life counterparts, and you'll see Ajax, Cleon, Swan, Cowboy, and Rembrandt, all looking as heavy as ever. As all the real-time action is presented cinematically, it's hard to say exactly how the game itself will play in final form. But from what's on display in the trailer, it looks like fans will be getting all the down and dirty action that they'd want from the movie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Känns lite som State of Emergency Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts