bogart Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har installerat GTA SA och det fungerade bra i ca 5 minuter, men efter ett tag så cpade grafiken. Allt blev kantigt och spetsigt på nått jävla sätt. Kan man åtgärda detta genom att uppdatera drivrutiner för grafikkortet, och i så fall, hur gör jag det? Jag är inte alls bra på datorer och är tacksam för hjälp. (Från en annans inloggning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Min första fråga är vad har du för grafikkort? Det kan du se genom att högerklicka på skrivbordet > Egenskaper > Inställningar > Avancerat > Bildskärmskort. Redigerad 18 juni, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) VAd har du för grafikkort?? Edit:Stalker frågade före Redigerad 18 juni, 2005 av Chucky_4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har NVIDIA GeForce FX 5200, funkar det ens med detta? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ja ja tror det Själv har jag Nvidia Geforce FX 5500 och fick ladda ner drivrutiner Länk: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_71.89.html XP/2000 http://www.nvidia.com/object/win9x_71.84.html Windows 9x/ME Min 100:e post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Okej. Tack så mycket för hjälpen med länkarna, jag håller på att ladda ner nu. Jag återkommer med resultat, kan ju inte låta er ligga sömnlösa och undra liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Okej. Tack så mycket för hjälpen med länkarna, jag håller på att ladda ner nu. Jag återkommer med resultat, kan ju inte låta er ligga sömnlösa och undra liksom Jag gör mig redo med penna och papper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Anteckna följande: Tack så mycket för hjälpen Chucky, det ser ut att fungera nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts