Vendetta Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag sitter och spelar GTA då mitt ATI kort plötsligt fuck:ar sig och ger ifrån sig ett felmeddelande: VPU Recover has reset your graphics accelerator as it was no longer responding to graphics driver commands. Please tell ATI Technologies about this problem Grafikkortet är ett Radeon X600 eller nått. Satt i datorn när jag köpte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Please tell ATI Technologies about this problem Det är bara och lyda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
crEjbi Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Har samma problem, men gta startar efter fel medellandet så det är inget prob det har bara hänt 2 ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vendetta Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Har samma problem, men gta startar efter fel medellandet så det är inget prob det har bara hänt 2 ggr Jo mitt startar också igen, men det är jäkligt irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag har ett Nvidia det fukkade ochså sig men jag tog av plåten på sidan av datorn och tänkte slå sönder den men så funkade det... men sätter jag på plåten igen så funkar inte SA cp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Värmeproblem antar jag isf, alleman, av med plåtarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vendetta Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Värmeproblem antar jag isf, alleman, av med plåtarna! Ja det verkar nästan som om det är värmen som är problemet. Min burk står väl kanske inte på bästa stället heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts