Panimala Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Craig, han med pinnarna i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Tycker Craigs mask är coolast... Här står det hur man gör maskerna blackgoat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Votade Sid, för han har flest coola, men Craigs första (tror jag?, den med glas ruta fram iaf) är absolut coolast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Vote: Mick Diggar denna mask mest Redigerad 21 juni, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Vote: Mick JAg stör mig ibland på näsan, men de burkar jag inte tänka på. hans nya är åxå satans ball. sett den 2 ggr live. edit: för alla er som vill köpa en slipknot mask. man ser förjävligt ut om man inte sminkat hela ansiktet svart innan. Redigerad 21 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 JAg stör mig ibland på näsan, men de burkar jag inte tänka på. hans nya är åxå satans ball. sett den 2 ggr live. edit: för alla er som vill köpa en slipknot mask. man ser förjävligt ut om man inte sminkat hela ansiktet svart innan. Vadå, kan man köpa sånna? kosstar typ? Hur ser Micks nya mask ut? lust att börja gilla slipknot för maskerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vadå, kan man köpa sånna? kosstar typ? Hur ser Micks nya mask ut? lust att börja gilla slipknot för maskerna GIlla dom för musiken kolla in ebay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 GIlla dom för musiken kolla in ebay. Diggar ju all metal börjat gilla Murderdolls o Mushroomhead o sånna på sistående... ska försöka gilla dem, kan ja få se en bild på Micks nya mask? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Längst till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Längst till höger. Den ser ju typ lika ut fanns ingen Mick thompson mask på ebay edit: men nya masken är svingrym ju Redigerad 22 juni, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Diggar ju all metal börjat gilla Murderdolls o Mushroomhead o sånna på sistående... ska försöka gilla dem, kan ja få se en bild på Micks nya mask? Murderdolls äger. om intressesmurfarna hoppar mycket så kan ja berräta att slipknots trummis #1 Joey Jordison är gitarist i Murderdolls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Murderdolls äger. om intressesmurfarna hoppar mycket så kan ja berräta att slipknots trummis #1 Joey Jordison är gitarist i Murderdolls. Jaså? grymt! hur ser han ut där då? ? edit: ser han ut såhär där eller?? eller såhär? Redigerad 22 juni, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 DOM SER JU HEMSKA UT :'( SKULLE FÅ MARDRÖMMAR OM JAG VAR PÅ NÅN KONSET MED DOM :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 DOM SER JU HEMSKA UT :'( SKULLE FÅ MARDRÖMMAR OM JAG VAR PÅ NÅN KONSET MED DOM :'( Har varit på KONSERT där dom spelade, verkligen INGA mardrömmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 DOM SER JU HEMSKA UT :'( SKULLE FÅ MARDRÖMMAR OM JAG VAR PÅ NÅN KONSET MED DOM :'( Mardrömmar får man inte direkt, men man har enorma jävla sömnproblem p.g.a. allt ring i öronen efteråt. Lyssnade igenom alla Slipknots låtar utan öronproppar när dom var förband åt Metallica... man tyckte nästan att Metallica spelade för tyst sen efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Haha, samma här när jag var på Hovet. Slayer lät ren ut sagt tama efter att Slipknot hade brölat sig igenom nittio minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hittade en hur betalar man demhär? får man dem me posten o så betalar man me kreditkort eller betalar man me nån sorts faktura?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Kolla om säljaren har något sorts meddelande på auktionen (förmodar att det är eBay), alternativt kolla FAQ:n/hjälpsektionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Haha, samma här när jag var på Hovet. Slayer lät ren ut sagt tama efter att Slipknot hade brölat sig igenom nittio minuter. Tycker Slayer spelade så jävla mycket högre än slipknot. behövde inte öronproppar när slipknot körde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Är det inte väldigt krångligt att beställa, att det är många andra som vill köpa och så får man hålla på och pruta om priset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts