Guest Cyper Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har sökt flera gånger på google och picseach men jag har inte hittat nån ren karta till Black Monday. Nån som har det, lägg upp den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag har sökt flera gånger på google och picseach men jag har inte hittat nån ren karta till Black Monday. Nån som har det, lägg upp den här. För det första så finns det en ren karta om man trycker på start! För det andra så är det ju en kopia av london. Så det går hur bra som helst att använda en Lodon karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 För det första så finns det en ren karta om man trycker på start! För det andra så är det ju en kopia av london. Så det går hur bra som helst att använda en Lodon karta. Inte riktigt. Det finns jättemånga smågränder i riktiga London som inte finns i The Getaway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts