nicke Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hej! Jag har ett skit-enkelt tips på hur man klarar uppdraget "spilling the beans" Man tar helt enkelt en helikopter och flyger till båten där man landar på hytt-taket. Sen behöver man döda högst tre fiender och prata med kaptenen. Sen flyger man tillbaka, lättkänta pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Ok... Tack...tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det har jag gjort nån gång, tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Äsch, dom andra kommer bara skjuta ner en. Lika bra att ta ut alla dom andra innan man går upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tack, men det uppdraget är ju ändå så lätt så man behöver inga direkt knep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts