nicke Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Idag när ja spelade gta-3 uppdraget "Two-faced Tanner", så klarade jag uppdraget på första försöket, men när jag hade sprängt hans bil och klarat uppdraget så började fotgängare slåss med mig och jag glömde byta vapen. Så jag kastade helt enkelt en handgranat och sprängde mig själv i luften. Jag fick göra om uppdraget 15-20 gånger innan jag klarade de igen. :"> Har ni några dråpliga gta-minnen så kan ni skriva dom här nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Blev nåt fel på min sparfil på III så de där lila gänget man ska skjuta på nåt uppdrag på tredje ön aldrig kom, fick börja om från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Idag när ja spelade gta-3 uppdraget "Two-faced Tanner", så klarade jag uppdraget på första försöket, men när jag hade sprängt hans bil och klarat uppdraget så började fotgängare slåss med mig och jag glömde byta vapen. Så jag kastade helt enkelt en handgranat och sprängde mig själv i luften. Jag fick göra om uppdraget 15-20 gånger innan jag klarade de igen.:"> Hallå man måste ju inte köra om ett uppdrag bara fö att man dör (efter uppdraget) Bara om man stänger spelet utan att spara Redigerad 19 juni, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicke Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Men man blir ju av med lite pengar och alla vapen om man hamnar sjukhus ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts