gringo Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag undrar hur man gör så att man alltid har på samma radiokanaL? jag vet jag är n00b men jag undrar hur...? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Alla radiokanaler kommer att finnas där hela tiden... Enda sättet att ändra det är väl att radera alla andra radiostationer som jag kan komma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Alla radiokanaler kommer att finnas där hela tiden... Enda sättet att ändra det är väl att radera alla andra radiostationer som jag kan komma på. Det kanske knullar sönder spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Men det är väl inte så jäkla jobbigt att byta till den radiokanal du vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hehe , jag stänger alltid av radion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Me 2.. orkar inte lyssna på musik när jag lirar gta, det e irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Min MP3-spelare (eller ska jag säga "kassettspelare") spelas hela tiden, varje gång man byter fordon... går dock självklart att ändra till valfri kanal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Options->audio options->radio autotune, ställer automatiskt in på den man senast lyssnade på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts