dulle Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Snygg eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vilka bilar är det man kan styla i "Arch And Wheels"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vilka bilar är det man kan styla i "Arch And Wheels"?? Flash Jester Stratum Uranus Elegy Sultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Vilka olika styling ställen finns det??? Och vart ligger dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 En annan snygg bil.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Alla har ju likadana bilar Ett tips till er som vill ha lite anorlunda bilar: Först så tar ni ett valfritt paintjobb sedan så ändrar ni "Color" på bilen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hur får ni sånna snygga bilar? Var stylar ni dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Hur får ni sånna snygga bilar? Var stylar ni dom? Klara bilskolan(Brons eller bättre på alla "moment") sedan så ringer Ceacar så får du nya uppdrag vid garaget i Doherty gör dom. Efter det så kan du modda din bilar i ett nytt ställe i San fierro som heter Whell Arch Angels Redigerad 22 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 En stallion.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 En annan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Fina bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Min Första som jag stylade (har nitro) de som är dåligt med den är att mitt grafik kort klara inte när den kör snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Postar denna bild både här och i "Din cj" eftersom den visar både och... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Här är mina bilar: http://www.frip.dk/olsson/elegy.jpg http://www.frip.dk/olsson/stratum.jpg http://www.frip.dk/olsson/sultan.jpg http://www.frip.dk/olsson/uranus.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 OM man stylar en bil. har man så att säga bara 1 av dom? för om jag bränner runt med en bil, så brukar jag bara sätlla den någonstans å skita i den senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Men var är bilskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Men var är bilskolan? I San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johle Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) "Bara har en bil"? Det är väl bara styla en till i såfall? Den försvinner ju självfallet omdu inte sparar den i ett garage. Det kostar ju knappt nåt ändå. Jag har lagt ner 150 000 på att styla har jag för mig. Märks ju inte i "plånboken" när man väl har lite cash. Har 90 000 000 för tillfället... Någon bugg jag upptäckt är att ifall man ställer in en bil med paintjob i garaget och sen går in i huset för att spara innan garageporten hinnr stängas. Då försvinner paintjobet på alla bilar i det garaget. Endast den udnerliggande färgen är kvar. Har hänt många gånger för mig. Irriterande när man måstye måla om fyra bilar igen... Borde komma en buggfix... För övrigt, roligast är ju nästan att modda riktiga skräpbilar. Sätta på spoilers på helt ruttna bilar osv =P Riktigt trist att det inte finns något race för moddade bilar bara... :'( Redigerad 23 juni, 2005 av johle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Här..världen snyggatse bil..STYLAD Slamvan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Här..världen snyggatse bil..STYLAD Slamvan... Najjs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts