Air_born Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Alltså jag såg en bild på nätet där en snubbe hadde en dildo i handen. han sa att han hade hittat den i en polis stations dusch i källaren Kan nån som har spelet kolla upp om de ä sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Alltså jag såg en bild på nätet där en snubbe hadde en dildo i handen. han sa att han hade hittat den i en polis stations dusch i källaren Kan nån som har spelet kolla upp om de ä sant? Ja, det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Det är sant, finns dildos lite varstans i San Andreas tydligen. Varför R* vill placera en i polisernas omklädningsrum är däremot lite.. ja. Jaha, typiskt Tackelbär att vara före. Redigerad 18 juni, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Finns en i sex-shoppen i LV Redigerad 18 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Lite sjukt men häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicke Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Var är bilden nånstans, så att man kan kolla på den ???!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Där kan du se den fula dildon http://gta-sa.com/index.php?name=PNphpBB2&...iewtopic&t=3433 Där kan du se bilden Redigerad 18 juni, 2005 av Air_born Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Men OJJ va kul, en dildo i ett spel "WAEEEEEEEEEEEEOW!!!!!!!!!!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Alltså jag såg en bild på nätet där en snubbe hadde en dildo i handen. han sa att han hade hittat den i en polis stations dusch i källaren Kan nån som har spelet kolla upp om de ä sant? De var väll jag som sa de i screenshot tråden`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det finns en liten vit dildo också, typ bakom en kånteiner(fel stavning eller?)ungefär vid båtskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sobieski Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Det finns ännu fler tror jag. BTW; det stavas container, låneord från engelskan Redigerad 18 juni, 2005 av Sobieski Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det finns en liten vit dildo också, typ bakom en kånteiner(fel stavning eller?)ungefär vid båtskolan Silvrig skulle jag kalla den Petig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Kan ni inte söka först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts