Mathias Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag behöver 2 savegames 1 Där uppdragen med catalina är igång och ett när man träffar millie i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roadster Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag behöver 2 savegames 1 Där uppdragen med catalina är igång och ett när man träffar millie i början. Finns en liknande tråd, om du använder "Search" knappen är jag 100% säker på att du hittar den, sök på "Savegames" om du är trög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Vad ska jag söka på om jag inte e trög då? btw så finns det inga där man e hos catalina Redigerad 18 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roadster Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vad ska jag söka på om jag inte e trög då? Du ska söka på "Jag är en N00b som inte orkar klara San Andreas därför vill jag vara framme vid San Fierro". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Och Roadster kan ju söka på finurliga sätt att bli av med varningar. Har du inget trevligt att säga kan du hålla käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Och Roadster kan ju söka på finurliga sätt att bli av med varningar. Har du inget trevligt att säga kan du hålla käften. Ja, exakt och här hittar du "Savegames" tråden. Men ingen har skickat in en "Savegame" för "San Fierro" tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Du ska söka på "Jag är en N00b som inte orkar klara San Andreas därför vill jag vara framme vid San Fierro". För det första så har jag klarat 100% på PS2 och har redan en 100% save på PC jag vill ha detta för att det behövs till jobbet med LiSA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts