m0rd0r Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Det står att CJ återvände till San andreas när hans morsa blev mördad? Men man får ju aldrig reda på vem som mördade henne, eller? Jag har klarat sista uppdraget och jag trodde att man åtminstone skulle få hämnas på mördaren Redigerad 18 juni, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Du har fått hämnas på mördaren. Vill du hämnas ännu mer, utrota Ballas. Vill du se mer kan du alltid titta på "The Introduction" som förklarar hur allt såg ut innan CJ kom hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Du har fått hämnas på mördaren. Vill du hämnas ännu mer, utrota Ballas. Vill du se mer kan du alltid titta på "The Introduction" som förklarar hur allt såg ut innan CJ kom hem. Det är Big smoke som äger den där gröna sabren, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag fattade alldrig vad den gröna sabren hade med allt att göra förutom att den hade en koppling till ryder, smoke och ballas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har ett vagt minne av att dom sa någon gång att CJ's mamma blev dödad i en drive-by, och bilen var en grön Sabre. Kan ha fel också, som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har ett vagt minne av att dom sa någon gång att CJ's mamma blev dödad i en drive-by, och bilen var en grön Sabre. Kan ha fel också, som vanligt... Exakt så är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 "The Introduction" som förklarar hur allt såg ut innan CJ kom hem. Vilken är det, känner inte igen den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vill du se mer kan du alltid titta på "The Introduction" som förklarar hur allt såg ut innan CJ kom hem. Måste man köpa den eller finns den gratis att ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Har ochså för mig att jag hört att det var en grön sabre som for ifrån skottlosningen mot CJ's mamma. Skulle villja se The Introduktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Måste man köpa den eller finns den gratis att ladda ner? Trailern är gratis att ladda hem, men fullversionen kostar. Följer med lilla versionen av soundtracket om jag minns det rätt. Vissa(inga namn nämnda, inga namn glömda ) har dock fixat på ett "billigare" sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Har ochså för mig att jag hört att det var en grön sabre som for ifrån skottlosningen mot CJ's mamma. Skulle villja se The Introduktion. Den ska finnas på soundtrack skivan har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det är Ballas, Smoke, Ryder, Tennpenny m.fl. som ligger bakom mordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Lithium Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Holy smoke! Jag laddar ner ett DVD-R Rip från The Pirate Bay, (BitTorrent). Här är en länk -> http://*/details.php?id=* . Jag laddar ner i ca 515 kB/s!!!! (Filen väger 1.29 GiB. Talade språk: Engelska. Textade språk: Engelska, Tyska, Franska, Spanska, Italienska) Redigerad 18 juni, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Köp det istället!! Istället för att ladda ner *warez* Har du ej läst reglerna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hans mamma dog av Ballas gänget.. en drive-by med en grön sabre var det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Holy smoke! Jag laddar ner ett DVD-R Rip från The Pirate Bay, (BitTorrent). Här är en länk -> http://*/details.php?id=* . Jag laddar ner i ca 515 kB/s!!!! (Filen väger 1.29 GiB. Talade språk: Engelska. Textade språk: Engelska, Tyska, Franska, Spanska, Italienska) Vafan... får man länka så? Ser ju att Topp3 har editerat posten.. men inte tagit bort länken BTW Tror jag inte det är någon som seedar.. ifall det var den jag började tanka.. utan den kommer stanna efter ett tag @Topp3: Mycket bättre Rules are rules Redigerad 18 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Vafan... får man länka så? Ser ju att Topp3 har editerat posten.. men inte tagit bort länken Det var en massa siffror först där * är nu, utan dem så är länken inget att ha. Men men, återgå till ämnet. Edit: Bättre så? Redigerad 18 juni, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vart kan man köpa The Introduction då? Internet? Skulle vilja se den http://img73.echo.cx/img73/3984/yeah6md.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vart kan man köpa The Introduction då? Internet? Skulle vilja se den http://img73.echo.cx/img73/3984/yeah6md.png http://www.gtasajten.com/store.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 http://www.gtasajten.com/store.php Tack så mkt!! Men hur betalar man då? *Har faktiskt aldrig köpt på Internet förrut* Hur mkt är frakt då? Är det garanterat att man får det man köper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts