NymaN Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Finns det något fusk så jag får en kamera? Alltså så att en kamera spawnas. För jag ska fotografera en som är död och jag har ingen kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Finns det något fusk så jag får en kamera? Alltså så att en kamera spawnas. För jag ska fotografera en som är död och jag har ingen kamera. Ta den som ligger i ditt sovrum i Gangton, Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Får man inte en kamera i det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Får man inte en kamera i det uppdraget? Jo, det ska man få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts