bogart Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag vill kunna komma in på display options. men så får jag trycker på Display options eller vad det står så stängs hela spelet ner och det kommer upp en sån ruta där det står "skicka felmeddelande" och "skicka inte" vet någon vad jag kan göra så att jag kan komma in där? Kunde göra det i början men efter ett tag så funkade det bara inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Virus? testa att installera om spelet... eller datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Aa får väl göra det .. men jag vill gärna ha kvar sparfilerna.. så är det dom som ligger i mina dokument/gta san andreas user files? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Har provat att installera om spelet men funkar ändå inte att komma in i Advanced (stavning) under display options.. och har installerat det på en polares dator.. och det hänger sig inte för honom.. så något tips på vad jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29208&hl= Edit: fixade länken Redigerad 19 juni, 2005 av zxcv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29208&hl= Länken fungerade inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Länken fungerade inte.. Nu fungerar den http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29208&hl= Ett http:// för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts