deaf_records Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Är det nån som har samma problem som jag med auto-aim i SA? Ni vet när man trycker på sikta, så ska man kunna bläddra genom olika targets, för mig går de inte att bläddra igenom targetsen? nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Finns inget autoaim i SA(PC). Du kan sikta genom att högerklicka på musen och hålla in när du vill skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Är det nån som har samma problem som jag med auto-aim i SA? Ni vet när man trycker på sikta, så ska man kunna bläddra genom olika targets, för mig går de inte att bläddra igenom targetsen? nån som vet varför? Auto-aim funktionen finns inte i PC-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roadster Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Auto-aim funktionen finns inte i PC-versionen. Det är därför man ska köpa "Grand Theft Auto San Andreas" som mig första dagen den kommer ut till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det är därför man ska köpa "Grand Theft Auto San Andreas" som mig första dagen den kommer ut till PS2. Och mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Det är därför man ska köpa "Grand Theft Auto San Andreas" som mig första dagen den kommer ut till PS2. Knappast.. det är mycket bättre på PC Bara för att du inte kan sikta Redigerad 18 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Knappast.. det är mycket bättre på PC Bara för att ni inte kan sikta Jag har inte sagt att det var bättre på PS2 än PC, jag tycker PC versionen e mkt lättare pga man använder en mus till att aima med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har inte sagt att det var bättre på PS2 än PC, jag tycker PC versionen e mkt lättare pga man använder en mus till att aima med Nej det var därför jag quotade Roadster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har inte sagt att det var bättre på PS2 än PC, jag tycker PC versionen e mkt lättare pga man använder en mus till att aima med Man använder ju en Joystick med PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Zero's missions är ju Über-lätta på PC och Ap-svåra på PS2. på PC kan man ju iallafall sikta ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Autoaim är ju hemskt! Så falskt! Tur att dom inte gör sånt till pc versionen.. Men på ps2 är det väll acceptabelt eftersom det är jobbiga joystickar (blä). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Autoaim är ju hemskt! Så falskt! Tur att dom inte gör sånt till pc versionen.. Men på ps2 är det väll acceptabelt eftersom det är jobbiga joystickar (blä). Då har du inga reflexer, GTASA+Aim är för småbarn alltså ingen CS+Battlefield känsla men spelet handlar inte "Auto-Aim", så det är inget viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Då har du inga reflexer Jag säger ju bara att autoaim är skit. Varför tror du att jag inte skulle ha några reflexer för det? Jag har heller inte påstått att det är ett fps spel. Det jag menade var att autoaim vorde inte få existera till något pc spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Då har du inga reflexer Jag säger ju bara att autoaim är skit. Varför tror du att jag inte skulle ha några reflexer för det? Jag har heller inte påstått att det är ett fps spel. Det jag menade var att autoaim vorde inte få existera till något pc spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts