Arvid Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 V-Rock i VC. Jag har inte spelat SA än men jag har kikat lite på vad rockkanalerna har för låtar i manualen och de verkar inte heller så dåliga. Dock är det överdrivet mycket hiphop-kanaler. Vote: VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 VRock på VC e absolut bäst jag bara älskar den sortens Hård rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 VC lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Mm , VC ´har bästa musiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 SA har ju nästan bara värdelös negermusik Lol hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vice City, utan tvekan. Men jag gillar GTAIIIs prat och reklam mera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vice City med VRock och Emotion är bäst GTA SA har pinsamt dåligt musikutbud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 VC GTA 3 och GTA SA delar 2 platsen btw, hade inte GTA 2 några låtar i sig? (inte så många men några) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 GTA VC har lungt bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) GTA för mig med...Vrock alldeles för mycket hiphop i SA..men countrylåtarna är ju rätt så sköna men det blir ändå VC Redigerad 8 juli, 2005 av kagol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Va fan man är ju svart, och är från ghettot, då är det klart att det finns många hiphop kanaler. VOTE: GTA: SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 GTA: San Andreas för den har många jävligt bra kanaler. VC hade lite för mycket pop för min smak, fast det gjorde stämnningen bättre. VRock var klart bäst där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Vote: San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 San Andreas med K-Rose och GTA3 med Vrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 SA eller VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Lugnt Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 GTA3 med Vrock. Vice city annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Wave 103 o Vrock äger ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 K-rose är den bästa kanalen genom alla GTA, men annars äger V-rock sen lips 106 i gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Vote: Vrock på VC äger allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts