Folke_fisk Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Vilket gta spel har bäst musik?? jag tycker San andreas eller vice city Redigerad 1 juli, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Varför gjorde du två topics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Jag råka trycka 2 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 SA, Radio X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 GTA 3 med Flashback FM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 GTA 3 med Flashback FM! Håller helt och hållet med. I Vice City lyssnade jag inte så mycket på radio, för det fanns kanske bara nån bra låt på varje kanal och sen var resten inte alls något vidare. Så där blev det mp3 istället. Det lilla jag spelat av San Andreas upplevde jag inte radiokanalerna som bra, så där kör jag mest med min egen kanal eller radio off. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Null Vote: Det beror på. GTA SA har en bra bredd när det gäller musiken, alltså nästan allt är bra. GTA VC har ju VRock och vad mer behöver jag säga. GTAIII har ju K-Jah och jag behöver inte säga mer där heller va?. Men sen beror det också på att tex SA musik passar verkligen in i SA. Sitter man och lyssnar på tex Radio Los Santos så passar Groove Street och Ganton och överallt vid östra LS perfekt. I VC är det ju 80-tals stuk över hela spelet, och då passar ju inte 90-tals rap in utan då ska det vara det här synthiga och ganska poppiga stilen. I GTAIII tex när man kör i området ST. Marks så är det ultimata kanalen Double Cleff FM och så är det. Kanalerna beror helt på hur spelet är och vart man befinner sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Antingen GTA III eller VC. Absolut inte SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 För mig är det sa men jag gillar också vc så vote:sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Vice City lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Antingen GTA III eller VC. Absolut inte SA. Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vote: Grand Theft Auto: San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Null vote.. K-jah på alla tre Måste jag välja så är det imellan SA och Vice Redigerad 21 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Håller med Håller med jag med . SA är nästan bara dynga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 GTA 3 med Flashback FM! Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Jag tycker alla GTA har bra musik, dock så kommer SA först. Jag tycker så för där finns det hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Rösten faller på Vice City - man fick mest känsla av att vara "inne i spelet"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Rösten faller på Vice City - man fick mest känsla av att vara "inne i spelet"... Stort ord på dig! har nästan alla låtar på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 San andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicissitudo Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 VCPR med Chavez var ju en underbar kanal, men musikmässigt var den klassiska kanalen i GTA3 bäst. SA har ju nästan bara värdelös negermusik, fast countrymusiken är ju helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts