Lindström Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 När jag har ändrat lite i Handling för mopeden i san andreas så åker den inte runt på gatan! jag blir galen! Varför är det så? jag har orginal handlingen kvar men den finns ändå inte! :'( VAD SKA JA GÖRA FÖR ATT DEN SKA RULLA PÅ GATORNA IGEN?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Installera om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Bara så du vet så e det svårt att se moppen i SA så du kanske inte skulle ha sett den annars heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ja har fiskat det nu! Qouad_Gta: Dem åker ju alltid vid stranden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ja har fiskat det nu! Qouad_Gta: Dem åker ju alltid vid stranden! Det heter fixat, inte fiskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Inte alltid men oftast xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det heter fixat, inte fiskat FISKAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Så var det när jag ändrade color scheme på snutbilarna och ambulanserna också, men jag dog en gång så funkade det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Om du menar de mopparna som liknar Suzuki K50 så brukar dom fara runt i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ehm, vet du ens hur en K50 ser ut? Det verkar inte som det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Ehm, vet du ens hur en K50 ser ut? Det verkar inte som det... Inte alls.. Jag har en Suzuki K50! Okej. Kanske inte så likt men iallafall Redigerad 18 juni, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Inte ett dugg likt en K50 för att va exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det heter fixat, inte fiskat Ironi?? Vet du vad de e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det heter fixat, inte fiskat Men alla vet väll att han har fiskat problemet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ja, jag säger alltid FISKAT! Sluta prata om det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ja eftersom denna tråd är på väg att spåra ur så ger jag er en chans att "rätta" upp den igen.Men det klarar ni, det vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts