Geek Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Är på ett uppdrag då man ska köra ikapp en helikopter och skjuta ner den. Är typ omöjligt. Tips tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Enklare om du skriver vad uppdraget heter. Men jag tror jag vet vilket du menar, åk före helikoptern en bra bit och ställ dig där och var beredd när den kommer imot dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Är på ett uppdrag då man ska köra ikapp en helikopter och skjuta ner den. Är typ omöjligt. Tips tack! Missionet med Toreno, där man ska skjuta ner helikoptern på motorvägen i San Fierro?? På det misssionet stannar helikoptern i slutet på motorvägen och börjar skjuta på dig. Skjut helikoptern då!! Missar du flyger den ut till Countryside, där stannar den också några gånger. Följ efter helikoptern tills den stannar, skjut då. Eller du kanske menar missionet med the Truth?? Då stannar också helikoptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Menade det i san fiero. Har klarat det nu. Klad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Menade det i san fiero. Har klarat det nu. Klad Torenos last flight heter det väll. Eller fight kanske det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Är uppdragen i Desert mest flyguppdrag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Nej det heter "Torenos Last flight" Åk bara bra före han med en värmesökande launcher istället för den vanliga så är det lätt som en plätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Nej det heter "Torenos Last flight" Åk bara bra före han med en värmesökande launcher istället för den vanliga så är det lätt som en plätt Vart fixar man den värmesökande då? Har typ försökt klara det uppdraget 10 ggr. Så fort jag ska skjuta ner helikoptern så kommer det en snutbil och mejar ner mig eller nåt.. Redigerad 18 juni, 2005 av Mangoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts