PoLy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hejsan! Jag har klarat av san andreas, till 100%. Men vad ska man göra nu i spelet då? Och en liten fråga till, vad är spoliers alla skriver det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Här finns en lista på saker du kan göra efter 100%. Spoiler är avslöjning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PoLy Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ahaa tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har kommit på en sak till! (vettefan om den står med på den där listan, men iaf: Fixa en NRG-500 och åk till Gant Bridge. vid kanten kan man ju gå upp, right? Försök istället att åka upp så fort som möjligt! Om du gör det rätt kan du göra riktigt jävla feta stunts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Jag har kommit på en sak till! (vettefan om den står med på den där listan, men iaf: Fixa en NRG-500 och åk till Gant Bridge. vid kanten kan man ju gå upp, right? Försök istället att åka upp så fort som möjligt! Om du gör det rätt kan du göra riktigt jävla feta stunts! Gant bridge? vart e den? i Ganton eller? :S Edit: Hittade den, nvm xD Edit #2: Det går inte att åka upp vid kanten Redigerad 18 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Gant bridge? vart e den? i Ganton eller? :S Edit: Hittade den, nvm xD Edit #2: Det går inte att åka upp vid kanten Jo, men du måste se till att du åker precis rakt! Skitsvårt, särskilt som den lutar uppåt, men när man väl lyckas är det rätt enkelt... EDIT: vaddå skitsvårt, det är ju skitenkelt hela tiden kom jag på... ah, si god, isch gigantisch... Redigerad 18 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Här finns en lista på saker du kan göra efter 100%. Spoiler är avslöjning. "[ ] Top Pilot Ranking (Ace)" Ahh.. så söt.. dom vill att man ska vara lika bra som mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Fixa en NRG-500 och åk till Gant Bridge. vid kanten kan man ju gå upp, right? Försök istället att åka upp så fort som möjligt! Var e Gant-bridge? Är det den stora röda bron längst till höger på SA kartan?? om det är den så, var går man upp för den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PoLy Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Okej ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jo, men du måste se till att du åker precis rakt! Skitsvårt, särskilt som den lutar uppåt, men när man väl lyckas är det rätt enkelt... EDIT: vaddå skitsvårt, det är ju skitenkelt hela tiden kom jag på... ah, si god, isch gigantisch... Eeeh, seriöst det går inte att komma upp på den, vilken sida/vilket håll ska man gå upp från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts