Nick Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 När kommer det nya vapen, efter vissa uppdrag eller om man hittar ett nytt vapen på gatan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag tror att det e efter vissa uppdrag som man får nya vapen.. jag brukar inte köpa vapen, jag drar ut o kör gang wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Alla vapen som man någon gång under spelets gång haft kommer till vapenshopen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Alla vapen som man någon gång under spelets gång haft kommer till vapenshopen. Okej, hämtar vapnet ja hittar och väntar då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Alla vapen som man någon gång under spelets gång haft kommer till vapenshopen. Fel, man kan inte köpa rocketlauncher, heatseeking missiles, flamethrower eller minigun, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts