Boisarkillen Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Hur får man tag på poliskläder? Redigerad 18 juni, 2005 av Boisarkillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Du måste få 100% med en flickvän Redigerad 18 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boisarkillen Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Hur får man 100 procent på henne? Redigerad 18 juni, 2005 av Boisarkillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hur skaffar man en flickvän då? Hur får man 100 procent på henne? Först måste du träffa henne, det gör du i en liten stad(vet inte vad den heter) i öknen (tredje ön) du hittar henne vid polis stationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_sa_girlfriend.txt här finns allt man behöver veta om Girlfriends fast det är på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boisarkillen Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vad heter flickvännen man kan få i Los Santos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Denise Robinson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vad gör polis kläderna egentligen? Testade gå till hangarfartyget , men då fick ja fyra stjärnor efter mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vad gör polis kläderna egentligen? Testade gå till hangarfartyget , men då fick ja fyra stjärnor efter mig. Det är bara nå kul outfit, inte som i Vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Hm, dåligt så då menar du att man inte kan komma in på föörbjudna ställen utan att få snuten efter sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Det är bara nå kul outfit, inte som i Vice city Men man kan alltid leka att det är som i Vice City. Varje gång jag har polisuniform på mig och kanske hittar nått vapen eller dylikt på marken brukar jag plocka upp den och lämna den på närmsta polisstation. För det gör säkert riktiga poliser. Ibland brukar jag också ta en polisbil och göra en Drive-By på en bil, inte så att den går sönder men så att den åker sin väg i ganska hög hastighet. Ja då brakar jag igång sirenerna och tjuter efter för att det ska vara biljakt. Ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Hm, dåligt så då menar du att man inte kan komma in på föörbjudna ställen utan att få snuten efter sig? Mjo, med fusket "Aldrig efterlyst". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Men det hade vatt kul om man liksom va en polis när man har kläderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Det skulle vara såhär att hade man man polisdräkt jobbade man för poliserna det skulle vara halv kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts